Godnatt

Gokväll, jag är jättetrött. Somnade förut, vaknade, gick och tvättade av sminket och nu sitter jag här.

Stannade kvar på jobbet i typ 30 min för Fawad, Anton och jag hade någon intressant diskussion. Sen tog jag en buss hem och somnade hela tiden. Jag har aldrig somnat på bussen men nu var det omöjligt att inte göra det. Så fort jag öppnade ögonen tänkte jag att jag kunde hålla mig vaken men pang så var de stängda igen.

Nu sitter jag alltså här. Intressant va? Min vänstra näsborre är täppt som alltid. Förr var det bara på kvällen som jag var täppt i näsan. Då använde jag oftast vanlig nässpray när jag verkligen inte kunde andas genom näsan, men sen tjatade folk på mig att man inte ska använda vanlig nässpray (vilket jag vet men det var ju det ända som hjälpte) så jag började använda saltvattenspray. Den hjälpte väl inte direkt, jag nös mest av den.

Sen någon månad tillbaka är jag hela tiden täppt i vänstra näsan. Pappa sa att han skulle köpa en nässpray med kortison i. Jag har använt den nu ett tag, hjälper gör den inte och det verkar inte som att det är något kortison i. Står iaf inte det på förpackningen. Varför är jag täppt i näsan för?! Har fått för mig massa saker, allifrån sned nässkiljevägg till att det är en tumör i näsan. Borde boka en tid hos vårdcentralen, och även en tid för allergitest. Något ger mig utslag på armarna ibland och jag vill bara veta vad det är. Smart att passa på sålänge jag har frikort.

Oh shit vad långt det här blev, jag som bara skulle säga att jag är trött och ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0