Det är inte kul längre!

Kommer ihåg att jag första veckan jag jobbade skrev om en kvinna som kom in och hade tagit alla tabletter för typ 3 dagar på en gång. Tror det var det 10e juli. Läskigt var det och vi fick skicka henne till akuten.

Igår kom den här kvinnan hit och verkade må jättebra. Hon ville ha besöket hos närakuten instämplat i sitt högkostnadskort. Skönt tänkte jag, att hon mår bra. Tydligen hade hon vaknat upp dagen efter och legat inne på en avdelning och inte kommit ihåg någonting.

Det som inte är kul längre och som rubriken syftar till är att hon var här nu! Inte lika illa som första gången men bra verkade hon inte. Pratade otydligt och hade tårar i ögonen.

Nej, jag är glad att jag inte jobbar i receptionen på akuten och behöver ta emot personer som är sådär dåliga :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0