Bläää

Sitter vid datan hela dagarna, har gjort i snart 5 veckor. Jag är trött på det. Timmarna efter lunch går fasligt segt, specielt när ingen annan är här och håller mig sällskap.

Dessutom mår jag dåligt just nu. Vet inte om jag är hungrig, och hungern övergått i illamående. Eller har kommit i tidigt klimakterie. Är sjuk. Kanske bara lider av för lite sömn.

Bra mår jag i alla fall inte. Känns som att min kroppstemp svänger, ena sekunden är jag normal och i nästa känns det jättevarmt.

Hoppas jag får fikarast snart. Då ska jag kurera mig med te, och om jag orkar gå och köpa nått att äta, för vi har inget här förutom äckelbananer. Men just nu mår jag bara ännu mer illa av att tänka på mat, och att tänka på att åka varm buss hem känns ännu värre. Jag behöver nog frisk luft..

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

:(<3 stackars syster :[

2009-08-04 @ 15:59:02
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0