5 dagars ledighet

Alldeles strax hemgång, eller jag lär väl stanna lite efter 8 för helvettesbussen går ju inte förrän 20:25 och jag måste dessutom byta buss eftersom att sl inte har förstått att folk åker från nacka till tyresö på helgerna också.

Nu börjar Nelson släcka alla lampor. Shit, tror han att han kan börja stänga nu!

Längtar i alla fall hem till mitt lösgodis från igår. Inget lösgodis i Sydafrika antar jag. Kommer jag klara mig?

Det känns konstigt att jag är ledig imorgon, första vardagen jag är ledig på 5 veckor.

Var det nått mer jag skulle säga? Jo att jag ska fixa med kassapengarna nu. Visst ja jag jobbar ju inte imorn (jag sa ju det nyss men ni förstår att jag kan lätt glömma saker. Mitt minne finns inte) så jag måste göra allt rätt. Växelkassa 1500, dagskassa resten. Ska nog klara det, jag förberedde nämligen allt imorse. Mohahah. Smart, jag vet ^^

Nu ska jag springa och sätta på min mobil. Har haft den avstängd eftersom att den började pipa om att batteriet var slut snart. Måste skaffa nytt batteri. Om jag laddar den fullt och knappt gör något med mobilen så är batteriet slut på 2,5 dag. KUL!


Snart hemma sötnos (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en valfri dräkt från Alice Of Sweden



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-valfri-drakt.html



Var gärna med =)

2009-08-10 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0