3 filmer, 3 dagar

Oj hej, det var ett tag sen. Ja det händer ju inte så mycket när man är ledig så det finns ju inte så mycket att skriva. Eller jag har väl aldrig något vettig att skriva egentligen... Aja. Heh. Vad jag har gjort de senaste dagarna? Gått upp tidigt av någon anledning, förutom idag då jag sooooov länge. Klippt gräset, städat. Åkt till pappa där jag inte varit på 5 veckor!!

Min lillasyster skrev nått på sin blogg som lät bra.. "Vill bara få fram att ni som inte har skilda föräldrar har det ganska bra så att ni inte behöver slänga ner eran garderob i en ikeapåse en dag o packa upp den senare på samma dag fast i en annan garderob." Det är det jobbigaste jag vet, att packa mina saker och åka med dem fram och tillbaka :(

Vad som hänt idag? Vi har haft farmor och farfar här för farmor fyller år. Hon var så stressad över att inte behöva göra något på sin födelsedag, annars är det ju hon som står för all mat och planering. Nu skulle hon bara sitta ner :P

När folket hade åkt gick jag och Celine till statoil och hyrde 3 filmer. Nu väntar vi bara på att stora tv:n ska bli ledig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0