Dietist idag

Vilket härligt väder påsklovet har inletts med :D När solen hade tagit sig bak till verandan, vilket var vid 12, så satte jag mig där och klappade lite på Madicken och Flingan. Sen blev det ingen mer tid i solen för jag skulle iväg till sös och träffa en Dietist.

Mötet gick bra, det är alltid kul att prata med folk som kan :) Dietistavdelningen ligger vid lekterapin eller vad det nu heter. När jag fick diabetes och låg inne på sjukhuset i 2 veckor så var jag där ibland och pysslade. Gick även i skola där hos en Ragnar. Bara för att man ligger inne på sjukhus så ska man ju inte missa skolan, även om det bara är 2 veckor.

Efteråt åkte mamma och jag runt lite, bl.a. till Fredells för att kolla på tapeter. Var hemma klockan 18.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0