Skivan på Ett ställe

Skivan igår var hur kul som helst. Och ju mer klockan blev desto roligare blev det :)
Sen hände det ju lite saker som man helst inte hade velat se, och vad jag hört så blev säkert hälften av klassen utslängda, men utöver det så var allt bra..

Södermalm - Ett ställe hade en jättemysig lokal, väldigt lyckat måste jag säga :)

Vid middagen delades det ut lite olika utmärkelser till folk i klassen och jag fick "stjärna på att hålla tal". Det trodde jag verkligen inte. Blev lite förvånad över att folk kom ihåg mitt tal, för jag tror jag vet vilket tal det handlar om.

Nu är det påsklov i alla fall för jag har inga lektioner imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Go jenny! :D<3

2009-04-03 @ 07:20:43
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0