Lovely

Ikväll har jag inte behövt plugga alls, inte ens behövt tänka på att plugga. Det är hemskt skönt. Det är vid sånna här tillfällen som jag vill bli arbetslös så att jag bara kan ligga hemma och ta det lugnt.

För den som vill veta så har jag ont i mitt vänstra nyckelben... eller hmm höger heter det visst :P Ja höger nyckelben. Väskans fel! Imorn ska jag träna igen men då tar jag bussen hem och ser till att väskan inte väger ett ton :)


Längtar tills bilden imorgon. Ska fortsätta med mitt fula porträtt som jag håller på med. Har fått en massa ideér nu i veckan men när man väl sitter på bildlektionen klockan halv nio på morgonen så är huvet ganska tomt. Men imorn ska jag vara duktig :D Försöka i alla fall.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sofia

nja jag är inte så bra på sånt, jag brukar hålla mina korta, men med svart nagellack eller så ibland :)

man ska typ skriva en argumenterande uppsats, jag skrev om att man ska välja krav-märkta varor.. ;) ska ni också skriva en sån uppsats?

2009-04-29 @ 21:09:11
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0