Ljusrosa naglar

Jag borde lära mig att jag inte ska sitta uppe såhär länge eftersom att jag blir så hungrig på natten. Men äta tänker jag inte göra (eller vafan jag har ju inte borstat tänderna än ju!). Anna Skipper, vår kära Du är vad du äter-coach säger ju att man inte ska äta efter sju på kvällen eller vad det nu är.

Hmm vad ska jag äta. Är ju så hungrig att jag inte är sugen på något. Men äter jag inget är jag rädd att jag dör.

PS: Inte läsa den överstrukna texten :)

Varför sitter jag uppe såhär sent undrar säkert många. Jo jag har målat naglarna, eller jag gjorde det vid 23. En nagel fick jag iof göra om två gånger för att den jävlades med mig. Men jag tycker att de borde ha torkat bra nu så att jag kan sova och inte vaknar upp imorgon med en massa hemska streck över naglarna. Hemskaste som finns! Eller hemskare skulle det vara om det började snöa nu.

16 grader och sol imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0