Jag förstår inte mig själv

Ja, hur tänkte jag när jag fick för mig att gå hem från gymmet idag?

Gymmande själv och det är ju så otroligt tråkigt att jag bara orkade vara där i ca 45 minuter. Fick ju lite dåligt samvete så jag tänkte: jag kan ju gå hem. Vad kan det ta? 30 min högst. Min väska är iof väldigt tung, men inte såå tung.

Det var ett väldigt problem att få väskan att hänga bekvämt på axeln. Och den var så tung att jag tvungen att ha den både på axeln och på armen för att orka. Min axel gjorde ont och det kändes som att hud hade försvunnit. Jag överdriver inte :P

Ett ännu större problem är att det tog typ 10 minuter att reda ut min hörlurssladdar. Det är ju det dummanste som finns. Kan inte nån bara upfinna sladdar som inte trasslar!

Jaja till saken. Det tog inte 30 minuter att komma hem, det tog 50 minuter.

I sista riktiga uppförsbacken fick jag jätteont i ena benet. Jag håller på att bli gammal (ja vad annars?). Passande till skivan jag ska på imorn ioförsig.

Kommentarer
Postat av: Tomas

När jag spelade badminton idag fick jag ont i axeln, det är ju pensionär varning gånger två! Kan inte passa bättre med en viss skiva imorgon :D

2009-04-28 @ 21:47:32
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0