Im in love

Jag tror att jag är kär i jeansen jag köpte igår. Jag köpte dem på Zara, de sitter jättebra, är precis så smala som jag vill och kostade bara 199 kronor!

Något jag är ännu mer kär i är solen och värmen :D Visst känner man sig hundra gånger snyggare när man bara fått lite färg? Färg som kanske bara man själv ser gör jättemycket! Igår höll jag på att deppa ihop för att jag kände mig så hemskt ful, så jag ringde till mamma och pratade om att jag ska klippa mig.

Är så trött på mitt hår. Ska klippa mig i veckan.

Jag är förvisso fortfarande trött på håret, så jag har det uppsatt så länge jag kan. Men måste ta ut det snart, för uppsatt ska jag inte ha ikväll. Känns mer western att ha det utsläppt. I western kanske man hade slitet hår hela tiden? Vad jag skulle komma fram till var i alla fall att jag inte är lika deppig längre :) Hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0