.

Kom hem för ungefär en timma sen. Efter skolan blev det gymmet, sen skulle jag vara hos tandläkarn klockan 18:20. Gick därifrån glad eftersom att jag inte hade ett enda hål och mina tänder var jättebra enligt tandläkarn :D Sen kikade mamma och jag in i Sickla för att lämna tillbaka nånting och när vi ändå var där passade vi på att kolla i lite affärer.

Nu är jag hemskt trött men jag kan inte sova riktigt än tror jag. Kom precis på att jag måste fixa talet! Jag hade förträngt det. Att välja retorik var ett stort misstag. Det finns inte en enda positiv sak. Jag varnar er! Jag har bara blivit rädd för allt som har med tal att göra. Får ångest så fort jag hör något ord som kan förknippas med retoriken. Det kan vara Andreas, Måndag, Torsdag, tal, Barack Obama, talarstol, talkort, ornament, inledning, avslutning, tes, argument, bakgrund osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0