Confused

Ingenting går ihop just nu. Saker brukar annars lösa sig men nu vet jag inte hur det ska gå till.
Imorgon ska jag skriva klart mitt tal efter skolan. Jag borde även få min uppsats klar eftersom att jag efter skolan på onsdag ska till morfar och plugga matte. Det här matteprovet är så viktigt och det matteprov jag inte pluggat någonting till än. När jag kommer hem från morfar lär jag få sitta uppe och fixa med religionsuppsatsen. Behöver jag säga att jag känner mig lite stressad? Ska ju hinna sova också så att jag orkar hålla mig vaken under provet.

Jag är även måttligt förvirrad, dels av för lite sömn (la mig 8 imorse och hade klockan på 11) och dels för att jag pluggat för mycket. Jag har upprepade gånger undrat varför det är så tyst uppe i Celines rum. Visst att min lillasyster sitter där inne med datorn hela dagarna men hon brukar ju komma ner lite då och då. Efter några sekunder av förvirring kommer jag på att båda mina syskon är hos pappa och att det är därför det är så tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0