Provpärm & tal

Jag upptäckte nyss Sj3 provpärmen på skolportaln. Ganska bra om någon virrig lärare skulle glömma att säga till om när man har prov. Fast de som skriver in proven i provpärmen är väl inte särskillt virriga.

Jag tänkte sätta mig ner med mitt tal nu, för jag vill inte göra precis allting i helgen. I skolan sa Malin att hon var klar med sitt tal och då kände jag verkligen att jag också ville bli klar. Vilket inflytande du har på mig Malin! Nämen, när hon sa att hon var klar så visste jag ju att det inte var en omöjlig uppgift :P Så nu hade jag i alla fall tänkt att förstå vad det är vad jag ska prata om, skriva sammanfattningen. Sedan är det dags att lägga upp talet, och även om jag ser det som ett flerdagarsjobb just nu så brukar det inte ta sån lång tid när man väl har satt igång :) Så var det i varje fall med hyllningstalet. Flera hyllningstal tack! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, jag är din idol ;)

2008-09-04 @ 13:42:26
URL: http://killingseagull.blogg.se/
Postat av: Mango

Ja får säga skitdålt hur mkt ja vill! :D

2008-09-05 @ 21:59:12
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0