Ny skrivare och skärm

Jag skrev just ut en sak på min nya skrivare. Sa jag att jag var iväg och köpte det idag? Det kanske jag inte gjorde. Aja, jag köpte iaf den nya skrivaren och en ny skärm till min dator. Skärmen är inte i än, men skrivaren fixade pappa och jag på en gång. Äntligen en skrivare som fungerar :) Det var längesen jag kunde trycka på "skriva ut" och sedan få ut ett papper på en gång :D Vi passade även på att fixa min webcam som inte har fungerat på nått år, och det var visst bara sladden som var ur. Ops!

Talet då, jo jag har lite mindre ångest nu. Pappa hjälpte mig lite, han läste artikeln och bollade lite idéer med mig. Så nu känns det inte helt hopplöst. Jag har allt en bra pappa jag :)

Jag borde nog sova nu för jag känner mig helt slut i kroppen. Och i huvudet också. Kan vara för att jag gått runt och hostat i 2,5 vecka nu. Idag har det dock varit bättre, men jag kan nästan slå vad om att det kommer tillbaka imorn, skolans luft är inte riktigt bra alltså :/

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0