Hej

Kan man säga god Lördag? Man säger ju god morgon bara för att det är morgon. Det är sånt här jag sitter och tänker på hela tiden...

Idag har jag varit i Farsta C och Tyresö C med mamma och bror och kollat kläder o så. Jag hittade en liten grå väst på HM, och även ett par mysiga gråa fingervantar.

Nu ska jag gå upp och fixa håret för vi ska till Morfar och Maggan om en stund. Maggan fyllde 70 samma dag som jag fyllde 18 så vi ska fira henne nu. De har tydligen köpt italiensk mat :) Jag ska se till att vara riktigt hungrig!

Visst ja! Jag skulle ju göra iordning naglarna. Btw så köpte jag någon nagelbandsgelé från Depend idag. Kan ju prova den också :)

Hoppas att alla njuter av helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0