Då var det över

Ohh god vad jag är trött. Självklart eftersom att jag inte alls sov så mycket inatt, orkade inte lägga mig tidigt >.<

Idag vare skolfoto i alla fall och det gick ju som förväntat... dåligt alltså. Klassen kan ju inte bestämma sig! Först röstade vi fram juridik-tema men så föll inte det folk i smaken så då blev det lakan-temat. Alla skulle stå med lakan framför sig och ha hål så att man bara såg ansiktena. Snyggt? Nej, och rätt många som sa att de skulle skippa hela klassfotot om vi körde på lakan-temat (som förövrigt alla dissade hur mycket som helst när vi hade vår första omröstning :S). Jaja, det slutade med att vi skrev en sak på ett lakan och så låg vi ner. Bara halva texten syntes.

Porträttfoto gick, som förra året, väldigt snabbt. Den där killen tar bara ett kort och säger att det blir bra. Men jag vet ju att det inte blir det så jag ifrågasatte honom lite.
-Så, då är jag klar. Det blev bra.
-Är du säker? frågar jag
-Ja
-Men så sa du förra året också och det blev absolut inte bra.
-Jo men jag lovar.

Visst, han ska jag stämma för att ta fula foton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0