Två bilder från i lördags

Förra lördagen var jag ju ute. Först var vi på Viper room blå, men senare under kvällen drog vi vidare till Ace (mango bar). Det var hur kul som helst. Och jag måste ju bara berätta vad som hände när vi satt på donken i slussen. Det kom fram några och frågade om vi kände en kille. Emelie bara: Ja, jag känner honom! Så vi blev bjudna hem till Sasha på hemmafest. Lite småintressant sådär.


Ser ni vilket skeptisk blick jag ger dem :P


Men det slutade ju ändå med att jag var likadan

Jag verkligen längtar efter alla andra bilder. Undrar hur de ser ut...

Kommentarer
Postat av: christine

Haha, men det var ju meningen att vi skulle se "fula" ut på fotot.. :P

2008-10-12 @ 19:27:25
URL: http://metrobloggen.se/underbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0