Tjohooo

Tv4film står på i bakrunden och det är en svartvit film som visas nu. Kul de pratar alltså. En liten kille sa just "och knycka den där realisationskatalogen!".

Idag har jag legat i sängen och tittat på Harry Potter och den flammande bägaren. När filmen var klar tänkte jag och  Celine gå ut och se om det fanns något fint att fota, men bara för det blev himlen helt svart och regnet började ösa ner. Så jag tog en riktigt lång dusch istället.

Emelie kommer hit snart. Vet inte rikgit när men hon slutar jobbet nu. Gissa vad vi ska göra? :D Vi ska se på världens bästa julkalender. O så ska vi köpa glass och godis.

Nu ska jag göra något. Kanske fixa håret. Har ju ändå ingenting att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0