Mat, Malin och mardrömmar om stadsbiblioteket

Jag väntar på att maten ska bli klar. Vi ska äta Lax med hollandaisesås. Vet inte vad hollandaisesås är men gott låter det! haha. Nä men det är ju så att jag såg programmet "Vad blir det för mat?" någon gång förra veckan. Och där lagade han just lax med hollandaisesås. Jag har längtat efter det enda sen dess.

När jag har ätit så åker jag till Malin. Får se vad vi hittar på. Ska bli nice ;) Jag kan ju ta med mig min kopp! Så kan vi dricka massa te!! Smart jag är ;)

När jag kommer hem ska jag sova gott. Är ju helt slut efter mina 2,5 timma på stadsbiblioteket. Fattar ni? Från 14-16.30 på ett bibliotek! Sjuk olikt mig :P

 Stadsbiblioteket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0