Jenny fixar

Ibland känner jag mig smart. Igår var inte ett av de tillfällena. Men nu däremot, ja nu är jag smart så att jag nästan är varm i pannan.

Skrev till msn support och fick svar, och nu håller jag på att ominstallera allting. Lite segt bara, men iaf.

Idag var vi hos farmor och farfar och åt middag. Jisses vad jag är mätt. Så himla god mat och jag som bara ätit en macka på hela dagen var ju ganska hungrig. Lax skulle jag kunna leva på! Sen blev det äppelpaj med supergod vaniljsås. Synd att jag inte orkade så mycket. Efter det blev det lite paus, jag och syrran satte oss framför tv:n och kollade gossip girl. Fick lite te :) Te är gott.
Farmor och jag bestämde att vi ska till Nacka forum nu i början av veckan. Bra att jag följer med då att farmor inte virrar bort sig. Jag kommer fortfarande ihåg när hon skulle hämta mig hos Malin, och jag såg bilen komma där i dimman, körandes på cykelvägen, en liten genväg som man inte får köra bil på. Finns kör ej bil här-skyllt men farmor hade inte hittat den vanliga vägen :P

Btw, nu kom msn-ikonen upp. Jag lyckades!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0