Jag hatar datorer! (känn ilskan i detta inlägg)

Jag vill leva på skrivmaskinernas tid!

Alltså, vafan jävla skit helvette!!!! Jag blir så arg när saker inte fungerar!!!! Jag är verkligen superarg nu. Kan knappt skriva, vill bara slå på något.... Slänga mobilen i väggen och lägga mig och gråta! Fast min ilska ska ju inte gå ut över min mobil (hmm jag är iofs arg på den också!), den har ju msn.

JA den har msn, min mobil. Då är ju bara problemet att jag bor på ett idiotiskt ställe där teckningen inte fungerar hela tiden. HATA NACKAMASTERNA!!! OCH HATA 3 som säger att de har den bästa teckningen i Stockholm. Och så fungerar inte täckningen här.... Jag hatar all teknologi. Varför inte bara leva med stearinljus och sitta framför brasan på julafton, skippa kalle anka och läsa bibeln istället?!

HATAHATATHATATAAATAT, alltså näe nu vet jag ju inte vad jag ska göra! Jag orkar ingenting. Kan inte någon ringa mig och erbjuda sig att vara min boxningskompis?? Ingen som vill bli slagen på?

Någon som vill bygga en tidsmaskin då, och sen resa tillbaka en sisådär 2000 år? Träffa Jesus skulle ju inte vara fel... Nej, inte blanda in massa religion i det här, Sorry! Jag är arg på religion också. På mat, på blyertspennor, på nya nacka forum, på insekter, på mig, på dig?, på risgrynsgröt och PÅ ALLT ANNAT.

NEEEEJ inte SVT. Tydligen Eva och Adam nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0