Ikväll ska jag ut

Längesen nu, den 22 aug senast.

Ikväll ska det blir kul :) Ska ut med Malin, Julia, Emelie och Christine. Sen får vi se vilket folk de drar med.
Idag har jag känt mig som värsta organisatören. Pratat med Malin om vart vi ska gå och när vi ska träffas. Tog ett tag innan vi kom fram till något :P Sen var jag ju tvungen att smsa till mina vänner så att de visste allt också, och fråga om det gick bra för dem.

Bussen går 20:37 och på den tid jag har kvar kommer jag att sitta och försöka bestämma mig för om jag ska ha byxor eller kjol på mig. För stunden så sitter jag här i byxor, svarta byxor och en instoppad beige tröja plus ett svart skärp. Men jag har ju en kjol också, som jag köpte för att ha på min födelsedag. Men jag hittade ju en klänning som jag hade istället. Så den där kjolen har inte använts än. Saken är den att jag hatar att se uppklädd ut. Och nej jag anser inte att man ser uppklädd ut bara för att man har kjol, men eftersom att jag har kjol ungefär 1 gång/år så känns det superuppklätt!

Jaja, kjol eller byxor, det kommer bli bra vilket som. Ska ju ut med roliga människor. Malin och Julia har jag känt sedan 1an i lågstadiet. Jag och Julia som hade kalas ihop :P Malin och jag har varit i Spanien. Och vi har varit på hultsfred tillsammans. Vilka minnen :). Emelie träffade jag i 7an och Christine träffade jag 1an i gymnasiet. Rolia människor från olika perioder, eller hur man ska säga.

Ha en bra lördagskväll. Nu ska jag panika över min klädsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0