...

Attans, jag måste ju vänta på att mitt te kallnar (tänkte skriva torkar, men nä det skulle bli fel). Kan ju nämna en sak som jag tyckte var konstig med Fredrik Paulúns föreläsning.
Han sa att svenskar älskar pasta med ketchup. Gör ni det? Helt seriöst nu... Det är läskigt. Pasta och ketchup. Pasta kan man ju äta om man har något såsigt och gott till, och svaret på det är inte ketchup. Ketchup duger till kokt korv. Endast det.

Nu blev jag hemsk hungrig, men nej. Inte äta efter kl 19 som Anna Skipper skulle säga.

Nu går mitt te att dricka. Blackcurrant, here I come!


Kommentarer
Postat av: KelocC

sv: Haha bra där ;D jodå de har jag ;D

2008-10-24 @ 11:19:33
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0