Tjenixen

Gokväll gott folk

Meningen var att jag skulle lägga mig tidigt idag men nä det gick ju inte som vanligt (a). Att det ska vara så svårt. Lär inte sova på ett tag nu heller för jag tänkte måla naglarna, kolla matten och kolla på redovisningen jag har imorn. Prio ett är att måla naglarna. Såklart ;) Tycker inte om att ha omålade naglar på vintern för naglarna ser förjävliga ut. Och mina nagelband ska vi inte prata om, de blir så torra att det är omöjligt att inte pilla på dem. Och när de är såhär torra vill de inte bli fina sen. Jag gör allt för mina nagelband men de är helt hopplösa.

Imorgon ska jag räkna matte med supermorfar. Christine ska till och med följa med och få lite hjälp. Nu måste jag kolla matten så att jag har lite koll på vad allt handlar om (jag är körd!).

Usch nu är jag trött. Min dator ännu tröttare, den hänger upp sig lite hela tiden. Nu ska den få sova :)

Godnatt gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0