Snön snöar upp?

Nu sitter jag i skolan på geografin och har det hur roligt som helst. Har lite smått påbörjat mitt arbete som ska in om en vecka ungefär. Att jag jobbar på lektionstid händer inte alltför ofta kan jag säga. Men nu känner jag mig så stressad över det här eftersom att jag egentligen måste lägga all tid på matteprovet och inte en lång geografiuppsats. Vet inte hur jag ska hinna matten, måste till morfar och få hjälp av honom. Annars blir det ig i matteC och det går inte för sig!

Jobba var det. Sen är det Civilrätt och sen slutar jag. Pappa ska hämta mig och så ska vi till forum och handla en liten present till min lillebror som fyller år på söndag. Eller jag ska handla. Det är tydligen nödvändigt att köpa något, även om det inte finns nått litet att köpa till brorsan då han bara önskar sig dyra saker...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: David

Grattis till din bror! :)



Btw vad för nått håller ni på med i matten just nu?

2008-11-25 @ 15:28:08
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0