La de gnällspik i korvgrytan?

Hej, jag har egentligen ingeting att skriva om och jag vet också att det inte är någon som bryr sig om jag skriver eller inte, men på något sätt känner jag att jag måste skriva någonting ändå. Nästan som en tvångstanke.

Jaa, idag var ju en kul dag. Kommer faktiskt inte ihåg mer än att det var korv till lunch. Att jag tycker att skolmat känns urtvättad. Att jag när jag åkte hem från skolan kom att tänka på att det var perfekt väder för ryssarna att gå till angrepp och komma upp ur vattnet med sin ubåt. Att det mesta bara är blä och usch. Aldrig kan man bara njuta av att man lever och känna att man kan göra vad man vill. Alla dessa måsten, tråkiga måsten.

Jag är sugen på att skriva en bok. Eller en novell. Bara skriva. Eller måla, det är jag mest sugen på. Ta fram mina fina penslar, målarstativet, målarduken och färgerna, sen bara kladda ihop något som mot min stora förvåning blir jättesnyggt. Säljs på blocket.se för en dryg miljon och det säger väl sig självt... jag blir överlycklig.

Näe, nu ska jag deppa. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: David

Det är visst personer som bryr sig om du skriver eller inte! :)

2008-11-13 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0