Halloo

Idag har jag läst en massa i "Låt den rätte komma in". Läst så långt att den har börjat bli bra till och med. Tog en paus och dushade. Söndagsfixade mig. Sånt man aldrig hinner med på vardagarna. Efter det så läste jag ännu mer. Intressant bok, bara det att jag hela tiden känner på mig vad som ska hända. Som att jag skrivit boken. Men ja, saker kan ju vara bra ändå =)

Nu sitter jag vid datorn för första gången på hela dagen... känner mig väldigt duktig som klarat av att lämna datorn ifred, även om den legat därinne i syrrans rum alldeles ensam.

Imorgon är det skola och sen ska jag till pappa. Kan inte förstå att jag varit här hos mamma i 2 hela veckor! Det jag tog med från pappa ligger fortfarande ihopvikt i ikeakassen. Tiden går så snabbt när man är här. 2 veckor?! Det känns som att jag varit här i några dagar kanske...


Min fina mamma, också kallas guldlock och jonathan lejonhjärta pga av håret.


Kommentarer
Postat av: David

Fattar fortfarande inte hur du orkar plugga så mycke.

Som sagt imponerande :)

2008-11-23 @ 22:37:06
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0