Godnatt

Tjohej

Jag överdrev inte förut, min axel var sjukt stel. Men jag masserade den lite och sen satte pappa på tigerbalsam, så nu känns det bra faktiskt :)

Nu skulle jag bara behöva sova så att jag orkar med slutet av veckan. När den här veckan är över kommer jag vara glad. Äckelfilosofi och äckelmatte! Nu sitter jag med en krönika vi ska skirva på svenskan (hon gillar att plåga oss med uppgifter). Tror jag vet vad jag ska skriva om men jag känner att jag inte har nån vidare koll på krönikor precis då de jag läst mest bara är blaj, ingen struktur. Och att skriva utan någon speciell struktur är lite ovant så jag måste kolla upp det här innan jag börjar.

Imorn blir det en ganska okej dag. Efter skolan ska jag sitta med mina kära filosofigrupp och få ihop redovisningen till på fredag. Funderar på om jag ska ta med datorn, men jag vet inte riktigt om den kommer att vara till användning...

Jaja, sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0