Godnatt

Hoho i stugorna (låter bara rätt att säga det då det är så snöigt ute, och snö får mig att tänka på stugor i skogen, och tomten säger ju hoho när han hälsar på)

Jag är snart klar med mitt ooootroooligt roliga rättsfallskoncentrat av fallet NJA 2001 s 155 (nr 23).

Det kan inte vara många 18 åringar som kan säga att de skrivit ett rättsfallskoncentrat?

I alla fall, det var ju inte det jag egentligen skulle säga. En arbetsskada att jag alltid glider in på skolan tror jag...
Nä men, pappa räckte precis fram en sån där "grej man stoppar i datorn och överför filer". Dock litar inte jag på datorer, eller elektronik som ska kopplas till datorer. Aldrig att jag överför mina grejer till en sån där grej och sedan tar med den till skolan för att koppla i där och skriva ut. Aldrig.

PS. Jag vet vad en sån där "grej man stoppar i datorn och överför filer" grej heter egentligen, fast jag har bara tappat bort ordet just nu (a)

Får väl säga godnatt :) Hoppas att det inte snöstormar sig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elli<3

Det heter USB minne^^ Eller, hoppas att det var ett sånt du menade xD

2008-11-26 @ 16:15:02
URL: http://frokenelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0