Bion var bra

Patrik 1,5 var bra. Vissa saker var galet kul, kunde knappt sluta skratta. O slutet, ja slutet var så gulligt som det bara kunde bli :) Var på Heron Citys bio.




Hos farmor och farfar hade vi det bra. Massa mat som vanligt och jag blev mätt på en gång vilket gjorde att jag inte orkade äta så mycket. Efter maten fick vi tårta, är fars dag jue. Marsipantårta blev det och jag petade bort all marsipan och åt bara den. Marsipan är ju så gott!

Nu måste jag plugga. Skulle vara skönt att sitta uppe länge och bli klar. Har ju ändå lite sovmorgon imorn så lägger jag mig sent så gör det inte så supermycket. Dessutom kan jag inte sitta och plugga på retoriken och svenskan hela veckan för jag måste räkna matte (jag förstår verkligen ingenting just nu, känns hopplöst. Och ingen kan hjälpa mig heller :() och fixa klart religionsarbetet till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0