Varning för äckel

Fortfarande mkt förkyld. Igår gick jag runt i morgonrock hela dagen ocn snörvlade. Även om jag snöt ut en liter snor så var jag lika snorig efter 10 min.

Det är ungefär så idag, bara att snoret inte rinner lika mycket. Klarade av att planera en idrottslektion med C och J. Fick dock skjuts både fram och tillbaka mellan mig och Orminge. Tur det. Efter allt idrottspratande hade jag ont i halsen :P

Jag har kommit till det stadiet att jag inte tycker om att snyta mig längre. I början är det ju typ det bästa man vet, men sedan (när man har snytit upp en hel toarulle, vilket jag gjorde på mindre än 24 timmar) är det inte lika kul längre. Man mår ju illa bara man tänker på att snyta sig. För man börjar känna att huden runt näsan håller på att försvinna. Det är inte nice :P

Nu ska jag snart äta tror jag. Måste snyta mig också så att jag kan andas genom näsan igen. Det ser nog bra dumt ut att sitta med munnen öppen.

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0