Va onödigt!

Idag har det känts som att jag har gått runt med halvöppna ögon. Smått kisande eftersom att jag har varit så trött. Varför?

Jo, det var ju en engelskabok som skulle ha lästs ut tills idag. Den tog så lång tid att läsa att jag aldrig blev klar igår, men jag låg så länge som jag tyckte att jag kunde, vilket var till 2:20. Sen så ställde jag väckarklockan på 5:00 , började läsa 5:30 och gick upp 6:30 (skulle egentligen ha gått upp 6:00!)

Drog iväg till skolan, lite illamående. Eller ganska mycket faktiskt.

På min bildlektion satt jag och läste hela tiden. Frågade först Axel vad som hände i slutet och snäll som han är berättade han. Resten av lektionen satt jag och skummade igenom de sista 90 sidorna och försökte hitta allt som Axel berättat om. Lyckades ta mig igenom boken men är tvungen att gå på en j*vla komp-bildlektion imorgon. Har min sista bild imorgon eftermiddag så jag måste bli klar med sista uppgiften. Komp börjar 9, sen ska jag ha komp-livräddning klockan 11. Jag vill inte blöta håret! Det är faktiskt bara det jag oroar mig för.

Men, vad var det sura med dagen då?
Jo, min eng-lärare hade sagt fel datum angående boken. Vi ska prata om den nästa måndag!

Gud vad onödigt.

Kommentarer
Postat av: O

yäääy du går på nackagymnasium :D

2008-05-19 @ 23:21:01
Postat av: Sara

störigt !

2008-05-21 @ 12:05:21
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0