Shady lady

Ani Lorak - Shady Lady


Det är alltid någon låt från ESC som fastnar och jag går runt och nynnar på. Detta år är det denna.
Tycker att den är bra faktiskt, mkt energi och det är kul. 4/5 toasters :P (Benjamin är kul, full fart liksom)

Men låtar behöver inte vara bra för att jag ska tycka att de är bra, tror jag. Ska förklara hur jag menar för det där lät lite konstigt kanske.

Jo, jag älskar att sjunga. Jag går alltid runt och sjunger här hemma, vissa kanske skulle kalla det att skrika, menmen. Jag får bra respons iaf för min lillasyster säger att jag borde söka till IDOL. Fast jag håller det hellre på denna nivå om ni förstår :P

Så eftersom jag älskar att sjunga tycker jag även att det är jättekul att sjunga dåliga låtar också, och därför kan det bli så att jag tycker om de med :P

Nu ska jag dricka mitt te och sedan gå till sängs :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0