Ne vad är det här?

Just precis, vad är detta?
Nu har jag letat efter kamerasladden överallt, men den finns inte. Och det hjälper ju inte precis att ingen i min familj kan hålla ordning, det ligger ju saker överallt. Jag har gett upp det där med att städa upp efter dem eftersom att det ser precis likadant ut efter 1 vecka igen!

Varför är saker alltid borta när man behöver dem som mest?
Jag skulle nog ändra den viktigaste frågan från "vad är meningen med livet?" till just den jag har skrivit ovanför.'

Nu ska jag leta lite mer, dvs lyfta på sofforna och välta omkull soffbordet.

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

sv* Hehe du gjorde den lata varrianten på det lataste sättet=)

2008-05-09 @ 21:38:08
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0