Min fredag

Till min stora förvåning såg vi på en jättebra film på spanskan idag. Slutet får vi se på tisdag... men då är ju jag ledig från skolan kom jag på efter ett tag. Blev lite ledsen faktiskt, för jag vill veta vad som händer.

På vår otroligt långa lunchrast gick jag och Malin till nackas kyrkogård och checkade in gravar. Fråga inte. Men det var mysigt att gå runt där, så lugnt och fint. Gulligt var när det stod saker på gravstenen som: Gjutmästare Johan Jonsson, eller Kapten Peter Nilsson.

Efter skolan åkte jag in till stan med Christine och Malin. Vi åt glass och kollade i några affärer.

Sen så följde Malin med hem till mig och vi satt ute i solen och spelade Kallaha, fia och massa olika kortspel (som jag är sämst på att vara snabb på). När det blev för kallt ute gick vi in och fortsatte med kortspelet, sen spelade vi Narnia på playstation. Det var faktiskt ganska kul, dock omöjligt. Vi kollade lite på tv också, Berg flyttar in och Kill Bill 2. Sen vid 23 gick hon hem. Det var kul att ha dig här Malin (även om du inte gjorde mig mycket klokare när det gäller jackorna:P).

För ca 2 timmar sedan kände jag att jag behövde lägga mig. Min kropp mår dåligt av att sitta vid datorn vid den här tiden. Får ont överallt. Går och lägger mig nu i alla fall. Måste ju orka med att ha helg.

Så, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi, det var kul att vara där! =)

2008-05-24 @ 12:01:10
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0