Hamlet på dramaten

Ikväll ska klassen till dramaten och kolla Hamlet. Jag är aldrig på teater utanför skolan så det brukar vara ganska kul. Och dramaten har jag ju aldrig varit på, mest spännande att se hur det ser ut innuti :P


Lite besviken på att Hamlet alltid är gammal, och oftast med grov skäggväxt.

Kl 18 går min buss, möter några i slussen och sedan börjar teatern 19. Slutar 22:15! Jag kommer ju inte få någon sömn :/

Måste tacka Tess som kom fram till mig när vi slutat skolan idag och frågade om inte vi 2 kunde skolka från spanskan som är vår första lektion imorgon (får kanske sovmorgon till 10 alltså). Det är ju 100% onödigt att bara jag är där om inte hon är det då vi håller på och förbereder oss för muntliga nationella där vi ska prata i samma grupp. Hoppas inte Keles ändrade det provdatumet till imorn? Skulle ju ha på tisdag men hon babblade i fredags om att... ja vad babblade hon om? Men men, nästa fredag, 23, slutar alla IV-val. Kommer sakna bild&form, men spanskan ska bli underbart att slippa :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag såg att din spanskalärare pratade med två och två i taget idag, det verkade som om de hade ett muntligt prov..

2008-05-16 @ 16:05:31
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0