Hälsokontroll

Idag var jag på previa i Gullmarsplan för att göra en hälsoundersökning inför mitt sommarjobb. Får ju inte smitta ner massa folk med hemska sjukdomar. Det skulle ju inte se så bra ut på ett sjukhus :P Jag var iaf helt frisk ;) Undersökningwn tog bara 5 min och gick ut på att en tant kollade i mina öron och min rygg för att se om jag hade några inflamerade sår eller så, men det hade jag inte :)

Efter det åkte jag och mamma och hämtade ut lite insulin på ett apotek i Årsta och så lämnade jag tillbaka en bok jag lånade till det senaste historiaarbetet, som var för typ över en månad sedan.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, kanske läsa lite i boken Aldrig Fucka Upp av Jens Lapidus innan jag somnar. Har kommit 2 kapitel bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0