Första doppet?

Igår hade jag ingen lust att sitta vid datorn, det var ju så fint väder. På kvällen kollade jag på tv och åt mjölk och kakor :D Det är underbart gott :)

Jag vaknade vid 10 idag. Gör det när det är fint väder ute eftersom att solen skiner rakt på mig i sängen. Klockan 10 är jag kokhet och vaknar :P Orkar inte dra ner persiennen eller rullgardinen.

Jag gick direkt in och duschade, sen så gick jag ner och åt frukost framför ett avsnitt av Fab5. De makeoverade en naturist. Massa nakna människor!

Nu ska jag ta något att äta för sedan ska lillasyrran och jag gå till Tomas Di Leva- sjön och bada :P Fast vi får väl se om jag vågar bada när jag kommer dit. Men det skulle ju vara lite najs att ha gjort första doppet 11 maj, förra året var det den 9 juni. Förbättring är bra!

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0