Borta

Jag tänkte lägga in lite bilder men då är det ju en fördel om man får in dem på datorn. Och för att det ska fungera måste man ju ha en sladd. Min sladd är borta. Den ska hänga över en stol här i vardagsrummet men det gör den inte. Pontus kompis, och min gamla klasskompis, sitter i den stolen som jag tror att den hängde över. Det kan ju vara så att sladden åkt ner och han sitter på den. I vilket fall så vågar jag inte be honom akta på sig. Får väl klara mig utan bilder och lägga in dem imorgon kanske. Men då är ju bilderna gamla. Äh, jaja. Hoppas att de går ut när det är paus i Talang08.

Tänk att sladden typ är högst 1,5 meter ifrån mig nu och ändå kan jag inte se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0