Bio och facebook

Idag var jag alltså på bio med Emelie. Vi såg 27 dresses som enligt mig var jättebra och mysig. I början tyckte jag att den verkade som alla andra ett par som från början hatar varandra men som sedan gifter sig - filmerna. Men sen så blev den plötsligt jättebra, på något sätt blir man väl rörd även om man sett nästan samma sak förut. Måste också säga att skådespelarna var superbra.
Denna film är verkligen värd att se.

Något annat som är värt att nämna är att jag blev medlem på facebook idag. Jag hade inget annat att göra. Så nu är det bara att bli vän med mig där, för det är väl det allt handlar om, att ha så många vänner som möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0