Trött av att sova lite

Maskinen - Alla som inte dansar

Alla har gått och lagt sig, själv känner jag mig också trött. I ögonen och huvudet.

(Kravanalys)
Vill så gärna bli klar så att jag kan fokusera på annat imorgon. Inser bara att jag kommer sitta uppe ca 2-3 h om jag ska bli klar, och jag behöver verkligen sova. Denna vecka har varit så grymt jobbig, gått runt och varit trött nästan hela tiden. Tur då att jag har sovmorgon imorn, kan gå upp 8 :D Det betyder att jag kan lägga mig 2 och typ fungera imorn.

På senare tid har jag dock insett en sak, lärt mig något om mig själv. Jag blir trött om jag sover för lite. Så var det konstigt nog inte förut. Eller det krävdes iaf flera nätters kort sömn för att jag skulle halvdö, nu krävs bara en.

Vad ska man göra för att bli pigg då? Kanske ta en ginseng, öppna dörren och stå ute i några sekunder. Har inte fått någon frisk luft idag.

Jag kämpar vidare. Tjoheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0