tidigt sovande

Jag åkte till stan efter skolan. Köpte en tröja på Monki.

Måste erkänna att jag fick väldiga problem när jag provade kläder. Stod jättelänge där inne för att jag inte vågade gå ut. Håret var jättefult och kläderna var nästan lika fula. Man mår så dåligt när man provar kläder, fast såhär knäpp brukar jag inte bli. Ibland är det till och med så att jag känner mig fin.

Snart ska vi äta men jag funderar på att borsta tänderna först. De senaste dagarna har det känts som att min andedräckt har luktat pyton även om jag borstat tänderna precis. Misstänker att en förkylning kan vara påväg. Det var ett tag sedan. Känner mig även tung i huvudet, så efter Criminal minds, slutar kl 22, ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: carolina

Åh, perfekt! Haha, det jag menade med halvstuprör... dom som inte sitter jätte tajt =) Tack så mycket för tipset ;)

2008-03-20 @ 22:16:01
URL: http://carolaina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0