Studiedag <3

Idag har jag studiedag och den är välbehövd. Igår var jag så trött i skolan att jag till och med funderade på att skolka från bilden, men jag var för trött för att göra det. När jag kom hem vid halv 6 somnade jag, sedan gick jag upp och åt middag och halvsov där med. Eftersom jag halvsov tog det typ över en timma att äta så jag var klar 20. Gick upp och gjorde mig iordning för sängen och sedan kollade jag på lite Bygglov, Plus och Klass 9a. Klass 9a får mig nästan att känna mig dum i huvudet. Vet inte varför. Men tänk om någon där skulle få 300p, då skulle ju det betyda att jag är dålig.

Nog om det, gick upp vid halv 11 idag och åt en stooor och god frukost bestående av 2 ostmackor, 2 marmeladmackor och en avokado, samt ett stort glas med choklad :) Snart är det dags för lunch och jag tar nog massa mackor då också.

Jag ska försöka plugga, har inte gjort det än. Borde ju göra det när jag har studiedag.


Kommentarer
Postat av: solve

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

www.ifonesverige.se/tavlingar/tjan...r-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0