Ronja

Nu ska jag... Jag vet inte vad jag ska göra. Är så sugen på någonting, fast någonting finns inte. Jag har upptäckt att vi har dumbleklubbor hemma, men det känns fel att sno dem. Såg också att det fans marsipangrejer i ett av köksskåpen, men det skulle vara trist om jag frågade om jag får ta dem och så får jag inte det.

Den här dagen har varit tråkig. En dag där jag har känt att jag borde göra någonting, men vad vet jag inte. Jag vill göra något, fast orkar absolut inte. Jag hatar sånna dagar. Men imorgon blir det nog kul. Hoppas jag iaf. Ska höra med C när jag ska vara hos henne.

Och bara för att Ronja är så söt :) Så liten o mjuk. Bara att ta upp o krama sönder.
image244

Kommentarer
Postat av: Marielle

söt! jag hade en kanin i 8år förut =)

2008-03-28 @ 20:53:41
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0