Outfit

Kan lika gärna visa tröjan jag köpte igår tänkte jag (den vita grejen). Har på mig den nu så det blir väl som en dagens outfit-bild. Skäms lite över att lägga ut outfit bilder, det är därför jag gör det väldigt sällan. Tycker det är så tråkigt med alla andra bloggare som gör det. Känns nästan som att man lägger ut för att skryta att man har fina kläder. Det gör jag inte iaf :P Men det känns som att alla andra tror det, och så ser de kläderna och tänker : hur kan hon visa upp de där?

Tråkigt: JA. Men jag har inga roliga kläder, tyvärr :P
image240
O Orka hålla kameran sådär :P
image241 
Hejdå o glad påsk. Får väl tid att skriva igen nångång sent imorn.

Kommentarer
Postat av: Ap

Jättesnygg outfit!

2008-03-23 @ 21:32:30
URL: http://humliis.blogg.se
Postat av: christine

ska vi ses ngn dag för att fixa klart samhället? ^^ vi har ganska mkt att göra om vi inte vet vad vi ska säga.
höras på msn eller tele innan onsdag?
kram!

2008-03-24 @ 19:30:24
Postat av: amanda

fina byxor :)

2008-03-28 @ 20:45:08
URL: http://paandah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0