Ingenting viktigt + konstiga drömmar

Med tanke på att jag sov 12 timmar inatt och att det bara är 2 lektioner tills det är påsklov, så borde jag kunna vara uppe hur länge som helst.

Ska läsa igenom 2 projektarbeten innan jag lägger mig + läsa igenom det jag ska säga på engelskaredovisningen imorgon. Förstår inte varför alla är så nervösa inför det där, jag tycker att man inte ska behöva lära sig allting utantill när det är en lång redovisning som dessutom är på engelska. Annat är om det är tal. Eller hur?

Så jag känner ingen press, kanske borde göra det.

Imorgon tänkte jag kanske kolla kläder efter skolan, vet inte om jag åker till Sickla först å sen vidare till stan. Vad jag dock vet är att jag har 1000 kr på mitt bankkonto. Tror att det är mamma som har satt in dem under typ ett halvår, för det var faktiskt så länge sedan som jag tog ut pengar sist. Om inte längre.

Men innan jag tar ut pengar ska jag självklart gå å planera mina köp. Sen skriver jag på en lapp vad jag ska köpa, å så går jag tillbaka å handlar. Planera är min grej liksom :P Och jag vill ju inte köpa något i onödan, eller ha pengar i plånboken i onödan.

Godnatt

Hmm, ordet godnatt påminner mig om mina drömmar jag drömde inatt. Brukar aldrig drömma, kommer aldrig ihåg ngt iaf. Men nu var det massa saker. Svenskaläraren satt och totaldissade mitt tal, hon sa att det lät som att jag tagit det direkt från nätet. Allt var fel och jag förstod inte varför hon sagt att allt var bra innan :S
Sen så hände något konstigt, jag kollade på tv-klockan och då stod den på 12:25 (då första lektionen börjar). Jag tittade flera gånger och var helt förvirrad, tror att jag tittade på klockan brevid sängen också, men kunde inte se att den visade annorlunda. Till slut tittade jag på min mobilklocka, och den stod bara på 6. Det var den rätta tiden. Hux flux var alla andra klockor också 6. Alltså jag trodde verkligen att jag var vaken hela tiden, men det kan jag ju inte ha varit. Det var nog den verkligaste drömmen jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0