Hej igen

Jag lever faktiskt. De senaste dagarna har ägnats åt att spela The Sims2 och läsa Snabba Cash.

The Sims2 är faktiskt väldigt roligt. Innan jag kände till Sims så drömde jag om ett dataspel där man fick sköta en egen familj. Sen blev jag presenterad för spelet och fastnade. Under skolperioder hinner jag aldrig sitta och spela, men är det lov så sätter jag oftast på spelet, sen är jag fast. Anledningen till att jag inte spelar nu är, ja att jag har tröttnat lite, men också att skärmen min håller på att lägga av. Färgskalan inkluderar inget rött.
Det roligaste är att bygga snygga hus och att tjäna ihop massa pengar genom att jobba sig upp i karriärstegen. Inga fuskkoder! Okej, en gång kanske.

Snabba Cash, ja den är bra! Förstår nästan inte hur jag kan säga det eftersom jag i början dissade boken helt och hållet. Men, efter 200 sidor blev den bra. Jag hade vant mig vid det jobbiga språket och det flöt på bra. Nu kan jag knappt sluta läsa. Läser lite innan jag somnar, när jag vaknar läser jag ungefär en timma, och är det soligt ute så sätter jag mig ute i solen och läser. Vaknade imorse av att himlen var alldeles blå, men jag skulle promt läsa lite i boken. Efter en timma när jag tänkte gå ner och äta frukost, för att sedan sätta mig utanför dörren o läsa, ja då var himlen grå. Typiskt.

Vad händer annars då? Jo, mitt rum genomgår en makeover. Efter 3 års tjat ska det nu målas om. Färgen är köpt och om pappa följer planeringen så är mitt rum färdigmålat på torsdag kväll. Då blir det före och efter bilder.
Imorgon ska jag träffa C och plugga. Ska ju hålla lektion tisdagen efter lovet :( Tycker det är dumt av S att låta någon ha lektion precis efter lovet, det blir ju att man pluggar på lovet då, för man gör det ju inte innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0