Gruppskolk och modevisning

Har fått en rejäl sovmorgon nu. Börjar inte föräns 12:25 :)
Egentligen skulle jag ju haft matte imorse, 8:50-09:40, sen skulle jag haft håltimme till 12:25.
Vaknade iaf vid 6 och låg och funderade på om jag skulle gå upp eller inte, men det var ju otroligt svårt. Som tur var sms:ade Malin mig och sa att hon inte skulle gå, då går inte jag heller bestämde jag mig för. Grupptryck? Javisst! :P

Nu måste jag kolla när min buss kommer, har inte koll på hur ofta de går vid den här tiden :S Kanske har jag jättebråttom, eller så kan jag ta det lugnt.

Igår var jag föresten med Christine, Malins familj och Tobbe för att kolla på när Malin gick modevisning på Dieselverkstaden. Det var jätteroligt :D Alla var så duktiga, speciellt Malin ;D hihi

Fick lite bilder som jag kan ladda upp sedan, tänkte göra det igårkväll när jag kom hem från visningen vid 21:30 men jag somnade ifrån allting.

Något som jag förundrades över när jag åkte hem vid 21 var varför det var fullproppat på bussen :O Klockan var ju ändå ganska mycket och det var vardag :/

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, tackar! =)

2008-03-19 @ 18:02:55
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0