Försöker hitta en bra bild

Måste ha en bild på mig så att jag kan börja med mitt porträtt med flower-tema imorgon på bild&form. Eftersom att alla mina bilder ligger på min dator hos pappa, och jag inte är hos pappa nu, får jag nöja mig med bilder på min bilddagbok. Det är svårt att hitta en bra bild som man dessutom kan ta med till lektionen.

Tredje gången jag skriver detta inlägg men blogg.se är ju helt knäppt. Hata!

Orkar inte skriva det som jag skrev förut eftersom det kanske ändå inte kommer att fungera nu.

Fortsätta med eng nu.


Det funkade ju till slut, så jag skrev lite till, men då slutade det att fungera igen.

Aja, livet är inte alltid lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0